TopicTomi Creative Commons License 2009.02.02 0 0 591

 

Sziasztok!

 

Ismét csak egyet tudok érteni Izával. Köszönjük a lehetőséget az internetes ügyfélkapuhoz, ahol nézegethetünk mindenféle számokat, amelyhez magyarázat nincsen, ha van időnk, akkor fejtegethetjük, ez jó, de azt gondolom normális esetben konkrét, írásos kimutatást kellene kapnunk postai úton, határozott időközönként. Eddig, mióta én itt lakom, nem igen kaptam ilyet, kaptam meghívókat, összefoglalókat, általános számításokat, de személyre szabottan kimutatást, hogy mi mennyibe kerül, milyen befizetések történtek és hol tart jelenleg mindez, nos, ezt nem. A korábban "habisztire" befizetett 50e Ft-ról sem tudok azóta sem, nyilván voltak költségek, amelyek fedezése kezdetben ezekből az elő-fizetésekből történt, ezzel nincs gondom, de ennek elszámolása még mindig nem került közzétételre. Amikor azt látom, hogy a kezdő egyenlegem mínusz tizenezer Ft, nyilván szeretném érteni, ez miért van, illetve az jut először eszembe, hogy az-az előre befizetett pénz hová lett, mire költötték, mennyi maradt belőle, miért nem kapunk erről elszámolást, hogy lehet, hogy már azonnal tartozással indulok???

Kicsit negatívnak tűnhetek, pedig nem vagyok az, mindössze hiányolok bizonyos, általam (és szerintem mások által is) fontosnak vélt dolgokat...tartozni senki nem szeret, én sem (főleg, ha minden hónapban fizetek rendesen), így remélem értitek, hogy szeretnék tisztában lenni azzal, hogy miből lesz a cserebogár, esetemben pedig elég csúnya tartozás(??)...

Előzmény: Iza104 (586)