Vaskalap kartárs Creative Commons License 2009.01.19 0 0 226
Bizony, így van. Nemcsak itt, ezen a topicon, de általában az interneten a fiatalabb korosztály van jelen. Érdekes, hogy ebben a közegben is vannak rajongói ennek a típusnak, hiszen már a szocializmusban is a gúnyolódások céltáblája volt, a Trabanttal egyetemben.

Miért vágyakozunk mégis ilyenre? A magam részéről azért, mert szeretném bebizonyítani, hogy törődéssel, gondozással, szeretettel, ebből is lehet megbízható, szép autó. És ahogy olvashattuk; lehet.

Nekem személy szerint, a korábbi típusokkal ellentétben nem tetszik a 968M. Valahogy, az már nem az igazi. Nincsenek kopoltyúk, a hátfalon szögletesek a lámpák, Lada karburátor, papírbetétes légszűrő. Nekem a 966-os jönne be igazán, a spártai műszerfallal (az indexkapcsoló egy sima kapcsoló a műszerfalon!), nincs tolatólámpa, és a korai változatokon az első helyzetjelző és irányjelző közös, fehér burában van a krómrácsban. Ja, és az oldalsó kis irányjelző hosszúkás, ovális alakú.

Csak az a bánatom, hogy valószínűleg nem lesz ilyen autóm. Hacsak meg nem válok valamelyik meglévőtől (Trabant, Vauxhall), de ezt nem szeretném.

Előzmény: blaskojanos (224)