AA 720: A jelenleg a Közlekedési Múzeumban őrzött Opel-Darracq rendszáma 1935-ben
BE 496: Szebb napokat is látott Steyr a '30-as években
CD 623: Ford Taunus, kb 1941
AK 473: Steyr, '30-as évek vége
AL 276: Adler Trumpf Junior, kb 1940
X 0023: Rába trambusz, kb 1947
X 0104: "Az első busz, amely az újjáépített Margit hídon kelt át" Egy MÁVAG N26 busz 1948-ban
E 0777: Steyr 220, 1947
HF 109: Rába Botond, 1948
CC368: Tatra 57, 1949
JA 219: Renault taxi, 1951
JA 792: Skoda Tudor taxi, '50-es évek eleje
SC524: Csepel 350
CP 820: Jawa Minor, kb 1951
CB 176: Citroen 2CV, kb 1958
11-910: Oldalkocsis katonai Méray motorkerékpár, '20-as évek vége
NB 58-07: Gerber László házi készítésú autócskája. 1959-1960
CS 12-36: Citroen Traction Avant, '60-as évek
CA 07-46: Eredetileg Citroen Traction Avant, György Balázs átépítette...
CA 61-10: Skoda Octavia, '60-as évek
CE 62-14: Szintén
CE 99-48: Citroen ID19, '50-es évek vége - kábé
IC 37-29: Renault 16, '60-as évek vége
És tudtam, hogy azt a népstadionos képet már láttam valahol! Az eredetije a Magyar Nemzeti Múzeum Történeti Fényképtárában van. E gyűjtemény egyelőre elzárkózott attól, hogy az interneten bármilyen formában megjelenjen.