Törölt nick Creative Commons License 2009.01.07 0 0 41
Akkor én most megfordítom a dolgot.
Jelenleg, amit én a közös kasszába fizetek be a Budapest közigazgatási határán belül történő utazásaim során a BKV kasszájába, abból a pénzből kell a HÉV-re is költenie a BKV-nek.
Mert költ rá, csak nem látványos a dolog, hiszen az üzemben tartás a cél.

Másrészről csak közös kassza van a BKV-nál, és a különböző üzemegységek között részarányosan és igazságosan próbálják elosztani a pénzt.
Bár ez nem látszik, mert pl. az utóbbi években a villamosra sokkal több pénzt költöttek, és itt most nem a Combinokra gondolok, hanem arra, hogy rengeteg ICS felújítás volt, és a különböző telephelyek (Hungária, Kelenföld ksz.) teljesen megújultak.
Ugyanakkor az autóbusz járműpark illetve a kiszolgáló infrastruktúra sokkal rosszabb helyzetben van, mint a HÉV, és azt tudni kell, hogy a közösségi közlekedés legnagyobb százalékát a BKV-nál a buszok adják, azaz a részaránya a legnagyobb.
Jelenleg ott tartunk, hogy pár éven belül, ha nem szereznek be gyorsan évente 4-500 autóbuszt, akkor nagyon súlyos problémák állnak elő.
Na ennyit az OFF témáról.

A HÉV mint olyan már rég elavult mármint a Budapestire gondolok.
Mivel valamilyen más infrastruktúrába kellene beleintegrálni, csak az nagyon nagyon sok pénz, és erre egyik fél sem tud és/vagy akar áldozni.
Ezért van az, hogy van amit a metró és van amit a csak papíron létező S-bahn hálózatba kellene integrálni, illetve van ahol lehetséges lenne mindkettőbe, és egy vegyes üzemet megvalósítani.
Előzmény: drnyulas (39)