hallomás Creative Commons License 2009.01.06 0 0 2695

Az első két évben hibátlanul ment. Minden nap, nyáron is, ha kb. 20-25C alatt volt a hőmérséklet. Aztán ennyi idő alatt elégett az izzítógyertya. Csere, aztán még másfél év jó működés, majd füstöl, nem indul. Kiszedtem, szétszedtem, kipucoltam, (bár nem tudom mit, mert tiszta volt) összeraktam, és ment még fél évig, aztán menet közben olyat kezdtem hallani, hogy a ventillátor fordulata leesne, aztán újra felpörögne, de működött. Gondoltam frankó, kezd csapágyas lenni a motor. Így még ment vagy fél évig.  Aztán egy reggelen nem indult. Megint kiszedtem, izzító jó, ventillátor motor jó, lángérzékelő jó, szivattyú remélhetőleg jó, anyagot kap, hát becsuktam a szemem, és rányomtam egy másik vezérlőmodult. Ezután óramű pontossággal, hibátlanul ment.  Egy hétig. Aztán most úgy nézem, elhalálozott a második vezérlő is. Most vakarom a fejem, mert annyi pénzért nem veszek rá másik vezérlőt, mert félek, valamiért az is csak egy hétig tartana. Ami az előzőt tönkretette, véhetően az a valami ez újat is kinyírná. Mondjuk előtte 2 évig jól ment, azóta villanyszerelés nem volt az autóban. Vajon érzékeny valamire? Elvileg autóba tervezék, tehát hő és feszültség ingadozást viselnie kéne.

 Úgyhogy most gondolkodom, hogyan is lehetne csinálni egyet.. Tudom, annyira nem egyszerű, de hátha sikerül..

Előzmény: grandegabo (2693)