Most csak gyorsan egy pár:
1. Képanyagban keveredik az XJ6-XJ12-S1-S2. A szövegben is keveri a 3 szériát, egynek veszi tulajdonképpen.
2. A 12 hengeres motort eredetileg a E-type számára fejleszették, az is kapta meg először. Ennek ellenére igaz, hogy az XJ-be is szánták, mert a motorteret úgy tervezték eleve, hogy beférjen. Csak a fejlesztés csúszott nagyon sokat...
3. A 420G limuzint nem akarták leváltani eredetileg az XJ-vel, mert más kategória. Nem véletlen, hogy az XJ mellett is még jó ideig gyártásban maradt.
4. A 3.4 literes motor nem a 2.8-on felül volt, hanem azt váltotta, az alapmotor, a 4.2 literes meg sincs említve.
5. Nem mindent a vezetési élmény fokozásának vetettek alá, a kényelem és a zajcsillapítás legalább akkora szerepet kapott a fejlesztésben. Kora legcsendesebb limuzinjának nevezték!
(6. A legnagyobb hiba, hogy a képeken szereplő nők már nagymamák...)