f_k Creative Commons License 2008.12.29 0 0 263

mikor volt korábban kétóránként közvetlen Bp-Eger vonat, plusz óránként átszállásos is?

 

2008 december 14 e előtt beszélhettünk " 2 órás" ütemesről.

 

2006 dec 10 től azaz 2 menetrendi éven át.

 

Előtte mi volt?

 

Ritkább követés volt egy presztízs IC azt megelőzően 3 IC amiből a kettő csak hétvégén  járt.

 

Gyorsvonathoz volt több esetben olyan csatlakozás amivel le lehett érni 2:00 körül átszállással is.

 

Jelenleg arra törekedtek, hogyha valaki nem vesz IC pótjegyet akkor 2:20 2:25 között legyen az utazása a füzesabonyi 15-16 perces várakozás miatt.

 

Eleinte sokan használták, aztán a 3 IC ből maradt 2005/2006 menetrendre 1 IC pár.

 

1998 tól volt IC.

 

1975 ben lett villamosítva és felemelve a tengelyterhelés így 76 tól van gyorsvonat Egerbe előtte a gőzvonatás miatt egy közvetlen kocsicsoport volt.

 

Ha ilyen szép buszmenetrend-gyüjteményed van,

 

Ez csak a töredéke :)

 

 

 

Amúgy semmi bajom nem lenne ha nem szűnt volna meg a 9:05 ös Keleti Eger

és 8.36 os Eger Keleti gyors amit Hatvanig vágtak vissza.

20:36 és a párja a 21:05 ös meg jó pár más topiktársnak hiányzik, lásd a megfelelő topik.

 

Akkor se lenne bajom , ha normális gyorsvonat lenne az egri és nem bokorugró.

 

Ehhez többleteszközökre lenne szükség.

 

pl Vámosgyörk-Kál Kápolna betétjárat 26 km hosszban. Vagy Füzesabony Eger között 17 km hosszban mert nem várna 15 percet a csatlakozásra.

 A Kör IC késése esetén meg az a 15 perc sajnos 25 is lesz.

 

A mesterségesen lelassított egri gyors nem igazán korrekt dolog.

 

Tény a Miskolc Hatvan személyeket váltja ki Hatvan Füzesabony között.

 

Előzmény: Carpy (262)