mikor volt korábban kétóránként közvetlen Bp-Eger vonat, plusz óránként átszállásos is?
2008 december 14 e előtt beszélhettünk " 2 órás" ütemesről.
2006 dec 10 től azaz 2 menetrendi éven át.
Előtte mi volt?
Ritkább követés volt egy presztízs IC azt megelőzően 3 IC amiből a kettő csak hétvégén járt.
Gyorsvonathoz volt több esetben olyan csatlakozás amivel le lehett érni 2:00 körül átszállással is.
Jelenleg arra törekedtek, hogyha valaki nem vesz IC pótjegyet akkor 2:20 2:25 között legyen az utazása a füzesabonyi 15-16 perces várakozás miatt.
Eleinte sokan használták, aztán a 3 IC ből maradt 2005/2006 menetrendre 1 IC pár.
1998 tól volt IC.
1975 ben lett villamosítva és felemelve a tengelyterhelés így 76 tól van gyorsvonat Egerbe előtte a gőzvonatás miatt egy közvetlen kocsicsoport volt.
Ha ilyen szép buszmenetrend-gyüjteményed van,
Ez csak a töredéke :)
Amúgy semmi bajom nem lenne ha nem szűnt volna meg a 9:05 ös Keleti Eger
és 8.36 os Eger Keleti gyors amit Hatvanig vágtak vissza.
20:36 és a párja a 21:05 ös meg jó pár más topiktársnak hiányzik, lásd a megfelelő topik.
Akkor se lenne bajom , ha normális gyorsvonat lenne az egri és nem bokorugró.
Ehhez többleteszközökre lenne szükség.
pl Vámosgyörk-Kál Kápolna betétjárat 26 km hosszban. Vagy Füzesabony Eger között 17 km hosszban mert nem várna 15 percet a csatlakozásra.
A Kör IC késése esetén meg az a 15 perc sajnos 25 is lesz.
A mesterségesen lelassított egri gyors nem igazán korrekt dolog.
Tény a Miskolc Hatvan személyeket váltja ki Hatvan Füzesabony között.