-c.v- Creative Commons License 2008.12.29 0 0 258
" Közgazdasági alapon gyakorlatilag a kötöttpályás közlekedés felszámolásának dogmáját hírdeted.
Pl lehet a metrót is pótolni buszokkal meg a villamost is. "


Ilyet hol írtam?

" Csakhogy ahogy pesten jár meztró is villamos is úgy szükség van a vasúti szemáélyszállításra is. "

Egyezik, de csak ott, ahol helye van neki.

" És nagy tömegű utasmennyiséget clszerű vonattal szálítani. "

Egyértelmű. Kérdés, mekkora ez a "nagy tömegű utasmennyiség"?

" Továbbá, azt is felveti, hogy a vasúti járművek képesek közel 30-40 évig működni a busokat viszont 8 évente cserlni kell. "

Ez most hogy jön ide?! A vállalkozói díjba bele van számolva az amortizáció is.
(Amúgy nem 8 év, hanem a kb. a duplája. De jelen esetben lényegtelen.)

" Nem mindeki szeret buszozni. "

Nem mindenki szeret vonatozni.

" Te totálisan a vasúti közlekedés felszámolását tűzted ki. "

Link?

" Igenis egy külföldi szeret vonaton jönni Egerbe.
Meg azok akik nem bírják a buszt. "


Mehetnek füzesabonyi átszállással. (Itt most új közvetlen gyorsvonatok indításáról, és a buszok megritkításáról volt szó, ha jól emlékszem...)
Előzmény: f_k (253)