-c.v-
2008.12.29
|
|
0 0
258
|
" Közgazdasági alapon gyakorlatilag a kötöttpályás közlekedés felszámolásának dogmáját hírdeted. Pl lehet a metrót is pótolni buszokkal meg a villamost is. "Ilyet hol írtam? " Csakhogy ahogy pesten jár meztró is villamos is úgy szükség van a vasúti szemáélyszállításra is. "Egyezik, de csak ott, ahol helye van neki. " És nagy tömegű utasmennyiséget clszerű vonattal szálítani. "Egyértelmű. Kérdés, mekkora ez a "nagy tömegű utasmennyiség"? " Továbbá, azt is felveti, hogy a vasúti járművek képesek közel 30-40 évig működni a busokat viszont 8 évente cserlni kell. "Ez most hogy jön ide?! A vállalkozói díjba bele van számolva az amortizáció is. (Amúgy nem 8 év, hanem a kb. a duplája. De jelen esetben lényegtelen.) " Nem mindeki szeret buszozni. "Nem mindenki szeret vonatozni. " Te totálisan a vasúti közlekedés felszámolását tűzted ki. "Link? " Igenis egy külföldi szeret vonaton jönni Egerbe. Meg azok akik nem bírják a buszt. "Mehetnek füzesabonyi átszállással. (Itt most új közvetlen gyorsvonatok indításáról, és a buszok megritkításáról volt szó, ha jól emlékszem...) |
Előzmény: f_k (253)
|
|