f_k Creative Commons License 2008.12.29 0 0 253

Közgazdasági alapon gyakorlatilag a kötöttpályás közlekedés felszámolásának dogmáját hírdeted.

 

Pl lehet a metrót is pótolni buszokkal meg a villamost is.

 

Csakhogy ahogy pesten jár meztró is villamos is úgy szükség van a vasúti szemáélyszállításra is.

 

És nagy tömegű utasmennyiséget clszerű vonattal szálítani.

 

Egerbe csoprtok járnak vonatok jönnek és volt már 9 kocsis vonat is tömve diákokkal.

 

Alapvetően a sok busz környezetvédelmi problémákat is felvet.

 

Továbbá, azt is felveti, hogy a vasúti járművek képesek közel 30-40 évig működni a busokat viszont 8 évente cserlni kell.

 

Nem mindeki szeret buszozni.

 

Kényelmetlen.

 

Te totálisan a vasúti közlekedés felszámolását tűzted ki.

 

Ha engedik, hogy legyen 40 buszjárat meg legyen veresenyképetelen menetidejű 6-8 vonatpár ne csodálkozzunk.

 

Igenis egy külföldi szeret vonaton jönni Egerbe.

 

Meg azok akik nem bírják a buszt.

Előzmény: -c.v- (252)