Közgazdasági alapon gyakorlatilag a kötöttpályás közlekedés felszámolásának dogmáját hírdeted.
Pl lehet a metrót is pótolni buszokkal meg a villamost is.
Csakhogy ahogy pesten jár meztró is villamos is úgy szükség van a vasúti szemáélyszállításra is.
És nagy tömegű utasmennyiséget clszerű vonattal szálítani.
Egerbe csoprtok járnak vonatok jönnek és volt már 9 kocsis vonat is tömve diákokkal.
Alapvetően a sok busz környezetvédelmi problémákat is felvet.
Továbbá, azt is felveti, hogy a vasúti járművek képesek közel 30-40 évig működni a busokat viszont 8 évente cserlni kell.
Nem mindeki szeret buszozni.
Kényelmetlen.
Te totálisan a vasúti közlekedés felszámolását tűzted ki.
Ha engedik, hogy legyen 40 buszjárat meg legyen veresenyképetelen menetidejű 6-8 vonatpár ne csodálkozzunk.
Igenis egy külföldi szeret vonaton jönni Egerbe.
Meg azok akik nem bírják a buszt.