-c.v-
2008.12.29
|
|
0 0
250
|
" :)) Hát viszont már megbecsülni meglehet, mert a személyzetigény és a vonatási energia az eszközbeszerzési árakhoz képest akár egy nagyságrenddel kisebb is lehet egy bizonyos időszakra vetítve, szóval hibahatár....:P "Szerintem meg nem. Az a "bizonyos időtáv" legyen a Flirt élettartama, mert máshogy nem nagyon van értelme :) 30 év üzemidővel, 1,3 Mrd beszerzési költséggel, és 7% kamattal számolva ez mintegy 105 millió Ft-ot jelent évente és járművenként, ha csak a járműbeszerzés költségét nézzük, karbantartás nélkül. A vonatási (energia-) költség kb. mekkora? " Amúgy OFF jellegű kérdés, de pontos járművezetői átlagbéreket honnan lehetne megtudni? Mert megbecsülni nagyjából meglehet, de mégiscsak a pontos az igazi... "Aboszlút pontosat szerintem nem is lehet, mert Volánonként is eltér a bérrendszer. Amit nagy pontossággal lehet becsülni, az a buszok ára és a gázolajköltség. De ez mind-mind felesleges információ, mert elég pontosan lehet tudni a vállalkozói díjakat, amiben már minden benne van. Ez egy Bp-Eger szerű vonalon (ahol jól ki vannak használva az eszközök) olyan 200Ft/km körüli. |
Előzmény: Törölt nick (247)
|
|