-c.v- Creative Commons License 2008.12.29 0 0 250
" :)) Hát viszont már megbecsülni meglehet, mert a személyzetigény és a vonatási energia az eszközbeszerzési árakhoz képest akár egy nagyságrenddel kisebb is lehet egy bizonyos időszakra vetítve, szóval hibahatár....:P "

Szerintem meg nem.

Az a "bizonyos időtáv" legyen a Flirt élettartama, mert máshogy nem nagyon van értelme :)

30 év üzemidővel, 1,3 Mrd beszerzési költséggel, és 7% kamattal számolva ez mintegy 105 millió Ft-ot jelent évente és járművenként, ha csak a járműbeszerzés költségét nézzük, karbantartás nélkül.

A vonatási (energia-) költség kb. mekkora?

" Amúgy OFF jellegű kérdés, de pontos járművezetői átlagbéreket honnan lehetne megtudni? Mert megbecsülni nagyjából meglehet, de mégiscsak a pontos az igazi... "

Aboszlút pontosat szerintem nem is lehet, mert Volánonként is eltér a bérrendszer. Amit nagy pontossággal lehet becsülni, az a buszok ára és a gázolajköltség.

De ez mind-mind felesleges információ, mert elég pontosan lehet tudni a vállalkozói díjakat, amiben már minden benne van. Ez egy Bp-Eger szerű vonalon (ahol jól ki vannak használva az eszközök) olyan 200Ft/km körüli.
Előzmény: Törölt nick (247)