Én megközelíteném egy kicsit mások oldalról a dolgot. (Bár én csak ebben a félévben végeztem el az ETCS-nevű tantárgyat, így igencsak kezdő vagyok, de megpróbálom érthetően leírni, hogy én mire gondolok).