mengele Creative Commons License 1998.11.12 0 0 81
Kedves Másikegylány!
Remélem, hogy problémád megoldásra talál. Én tudok több jó orrfülgégészt is, ha kell.

Egyébként végzős orvostanhallgató vagyok. Úgy érzem van egy kis rálátásom az egészségügyre.
Kedves JT!Nagyon szomorúnak találom, hogy valaki azt gondolja, hogy az orvosoknak nincs felelősségérzete. VAN. És nem csak 5 százalék a kivétel, és nagyon téved mindenki aki azt hiszi hogy pénzre megy a többség, gondoljatok a radiológusra, a laborvosokra, kutatókra, sőt ennél többet mondok!
Én hat évig tanultam itt mint az állat, és diploma osztás után dolgozhatok napi 10-12 órát simán, emellett tanulok a szakvizsgámra, tudományos munkát végzek (cikkírás, kutatás ilyesmi), családot alapítok, ügyelek majd havi 8-10 éjszakát(karácsony stb.), felmarkolok mindennel eggyütt nettó max. 30-35 ezeret. (Egy nővér ennyit se pedig rohadt sokat dolgoznak) 10-15 év alatt be is futhatok, ha szerencsém van. Ha pofátlan leszek a betegekkel, akkor kereshetek jobban is (nem sokkal), de az még messze van. A lóvét a górék látják. Ez lehet az 5 százalék.

Mr. Spocknak tudok igazat adni. Egy orvos pár kérdésből, gyakran elsőre látja mi a baj. Nagyon sok diagnózis kézenfekvő, és megfelelő szakintézetekben szinte világszinvonalú az ellátás a nyomorúságos anyagi eszközök ellenére is (pl. most volt a sziámi ikrek szétválasztása, vagy kb. két hete az országban először ültettek át hasnyálmirigyet)

JT! Lehet, hogy féreértettem, de előszőr Maripent kapott a feleséged, utána szteroidot?
Maripent biztosan mert reumatoid artritisnek, szteroidot, meg mivel autoimmunnak gondolták.
Az sem tiszta amit a szerológiáról írsz. Most nyáron egy gyerekkórházban dolgoztam és csomó Lyme szerológiát küldtek onnan. Nagyon félnek a Borreliától, szar betegség és tapasztalatom szerint vigyáznak minden kullancsosra, félre ne diagnosztizálják.