hát kiváncsi vagyok a magyarázatodra, hogy miben van igaza
na mindegy, leírom én hogy mire költenék közlekedés terén, mai árakon, évente
1. autópályák, 50km max/év = 150 milliárd (hidakkal stb.)
2. úthálózat = 250 milliárd
3. vasút pálya+szesza = 250 milliárd (NEM a mai mávval, nem a mai struktúrában, de kb.)
5. budapesti és vidéki tömegközlekedés támogatása, fejlesztése = 150 milliárd
6. bicikliutak, városközpontok rehabilitációja, alternatív közlekedési módok támogatása = 50 milliárd
= 750 milliárd közlekedési infrastruktúrára évente, mai áron (gdp 3 %-a), ebből kb. 250 jöhetne az eu-alapokból az első 7 évben..
ehhez képest költünk 13. havi nyugdíjakra, 1200 miliárdot adósságtörlesztésre, 110 milliárdot jattolunk a ruszkiknak gázártámogatásként
na ezeket kéne végignéznie mielőtt baromságokat mond..