:-)))
lehet..nem én írtam, de azért kihámozzuk a lényeget :-))
Az izzításról pedig annyit, hogy van egy Y17DT corsa-m is, a héten fordult át 200 ezerre, de olyan hideg még nem volt, amikor az ne indulna, még gyorsabban mint egy benzines !!!!!! nagyon jó motor ellentétban a zafi motorjával. Na jó ez is mindíg elindul, de bizony azt vettem észre én is, hogy az automata izzítás kontroll lámpájának kialvása után - ha várok - 5 mp-et akkor sokkal könnyebben indul. viszont élményre jobb a Y20DTH na de ez már nem tartozik a probémához.
Az tény, hogy a mai izzítógyertyák vékonyak, és kb 2 mp alatt pirosra izzanak, legalábbis a Y17DT ilyen, zafiból még nem szedtem ki soha.
viszont azt nem értem, hogy a traverz gyűrű cseréjének szükségességét hogyan lehet megállapítani, mert a hozzászólások többségében nehéz indításokról panaszkodnak aminek oka lehet kb 50 dolog.....