tomey78 Creative Commons License 2008.12.06 0 0 3562
A szavatossági igényedet a boltban érvényesítheted ahol vetted a gépedet, és nem kell annak bedőlni, hogy vidd a szakszervizbe, mert nem vagy köteles (és ott nem tudod a szavatossági igényedet érvényesíteni).
A 3 év meg azért fontos, mert a szavatossági igényedet a vásárlástól számított 3 éven belül érvényesítheted, ha már túl vagy a 3 éven akkor a Canon jóindulatán múlik, hogy mit csinál, de ha benne vagy a 3 évben akkor a szavatossági igényed érvényesítésénél 2 dolgot kérhetsz: a géped javítását, vagy a cseréjét (de erre érdemes rákeresned, mert minden le van írva), és hosszas harc után árleszállítással kaptam egy sx10-et, de erre már egyre kevesebb az esély, mert kicsit gumi a törvény.
Te hiába kéred a géped cseréjét a Canon azt mondhatja, hogy az irreálisan magas többletköltséggel járna neki, hogy kicserélje a gépedet, mintha azt megjavítaná, és Te kénytelen vagy beletörődni a javításba.
Itt hívnám fel a figyelmeteket a 15 napos javítási időre, mert ha nekik nem sikerül ebben az idővallómban megjavítaniuk, és erről téged nem értesítenek akkor ha elég agresszív vagy visszakérheted a géped eredeti vételárát (ami azért majdnem egy SX10 ára) fenyegetőzés a vásárlók könyvével, hogy beírsz, mert azt nekik el kell küldeniük a fogyasztóvédelemhez, és 8 napon belül válaszolniuk kell a problémádra (ezt nem szeretik, mert nagy blama lenne nekik)
És legyél határozott, mert akkor nem próbálnak meggyőzni, sőt érdemes vinni ha van rá módod a kinyomtatott törvénykezést, mert engem a boltban ahol vettem a gépem megpróbáltak meggyőzni arról, hogy a digitális fényképezőgép nem tartozik a tartós fogyasztási cikkek közé, és akkor máris nem 3 év a 3 év
Előzmény: kiraly.andras (3552)