RS-250 Creative Commons License 2008.12.04 0 0 280
Először is szeretnék elnézést kérni a korai gyors távozás miatt de én a  magyar-román határ mentéről autóztam föl Szigethalomra és a 300 km út hazafelé beletelik egy kis időbe az Esztergomban gyártott, nem a rakéta sebességéről híres autómmal, autópálya ide vagy oda. Ezért volt a korai indulás.
Szeretném megköszönni mindenkinek az elismerő szavakat, amivel a Dutrák népszerűsítésével foglalkozó internetes munkámat méltatták. Nagyon jól esik.

2005 év közepe óta készítem. A siker töretlen és a látogatószám folyamatosan emelkedik. Szinte minden nap több százan látogatják az oldalt itthonról és a határainkon túlról egyaránt.

A kezdésben Anga András (www.nagyvasak.hu) segített sokat. Az indulás után a folytatásban, a számomra szakmailag és emberileg is nagyra becsült Nagy Vilmos segített, és segít a mai napig is. Az elmúl kb. másfél , két évben az oldal tartalmi bővítéséhez már rendkívül sokan, több tucat szakember, Dutra traktor tulajdonos és a márka iránt elhivatott fiatal és idősebb ember segítettek akik közül többen itt is szoktak tevékenyen közreműködni. (Pl. „szobi79, dutráslaci, bobekTLF, haflinger ” stb.)
Ezúton is szeretném megköszönni a segítséget, és számítok rájuk a jövőben is.

Én nagyon jól éreztem magam a találkozón és csak köszönet illeti a szervezőt. Minden elismerésem érte. Ennek a találkozónak hála jó néhány emberrel akivel már rég szerettem volna találkozni most sikerült. Felszólalni a mikrofon mögött nem terveztem, nem igazán vagyok élőben a szavak embere, inkább csak így írásban. De ennek ellenére a Dutrás pohárra igényt tartok, megköszönöm előre is.

Végül a Gödöllői SZIE Gépfejlődés Történeti Múzeumról szeretnék írni, vagy inkább szeretném megmutatni minden kommentár nélkül mit fogtok ott látni.
Év tizedek óta a szabad ég alatt pusztuló viharvert Dutra traktorok