Hello!
Röpsúly = kapcsoló pofa...
az egysebességes (28-206-207) röpsúlyos megoldás van a 2. sebességesnél (210-225) van a szabadon futó, az teljesen más szerkezet...
Úgy is van/lehet, ahogy Tóni bácsi célzott rá, ha el van dugulva a kipfogó, akkor erőtlen még a motor, vagy a légszűrő el van dugulva.
Nálam az volt a probléma, hogy nem a gyári röpsúlyokat tettem bele, hanem a másik fajtát a gyengébbiket, a körrugósat, na azzal az volt a probléma, hogy mindig hajtotta a kereket, mert hát gyenge volt a rugója, de végülis az egész konstrukció sz@r volt, beletettem a másik fajtát, a jobbat a 3 rugósat, mindjárt dinamikusabann idulok el vele.
Sztenderen nem érzed a motoron, hogy gyenge lenne, csak ha terhelés alatt van.
A motor kompressziója milyen? Könnyen forog a főtengely? Hallod, hogy szív a karbinál? azt halani lehet...
Na ha ezek is megvannak jöhet a 3. szint.