Coop Creative Commons License 2008.11.16 0 0 440

Hali.

 

Idősebb gépet az anyagfáradás miatt nem vennék. Igaz a gs-ek alkatrész ellátással nincs gond, de lehet annyit rákölt egy blokk felújítására az ember amennyi az ár különbözet, ha nem több.

 

Tudjuk milyen olcsók a szervízek, szelephézag stb. 35 ezer alapból ha nem ismerős végzi.

 

Kollégám vett 1000 cm3  92-94 évjáratú vasat. Élből fékcső csere, nagyszervíz, ezek után kilépett elé egy srác, jobb oldali kormányon lévő kezelő cuccokat kellett cserélni, utánna újra bukta, a blokk nem indult, kuplung kosár csere, mivel eltőrt csak használt jöhetett szóba az is 24 ezer volt bontottan alig lehet kapni látszott rajta hogy repedések alakultak már ki, merd bele tenni a blokkba, ezen kívül még egy csomó dolgot kicseréltek benne, csapágyak, dugó , gyűrű stb. minden egy vagyon volt.

A gépet vette 500 ezerért anno , most vajon mennyiért adható el???

 

Ha ez a gép 350 ezer, megvennéd??? Kellene egyáltalán???

 

A mocik többségét 30-40ezer km után adják el. Nem épp a km miatt csak, új dizánj, stb. Ha olvasol új moci teszteket, ott írják 20, 30 vagy x ezer km után mi tapasztalható a blokkon belül, mit kellene cserélni 50 ezer km után. Tartós teszteket érdemes figyelni.