Eördögh Creative Commons License 2008.11.07 0 0 8125
két és fél napos szolgáltatás-kimaradás után vagyok, a call center összes (5) olyan embere, akivel sikerült telefonon beszélni, annyit tudott hozzátenni, hogy „területi kimaradás, reméljük, hogy nemsokára megoldódik”, illetve „hát igen, látjuk, hogy Önöknél még mindig nem megy, de talán majd rövidesen már lesz”.
illetve mára ígértek szerelőt, de nem jött, viszont délben spontán megjavult. a tévének is mákos volt közben a képe, most már az is jó.

ha valamelyik üfsz-közeli topiktagnak szabad róla információt szolgáltatni, hogy mi is volt ez, annak örvendenék.

közben persze próbáltam a kerületi üfsz-t is hívni a számlán látható telefonszámokon, ezeket egyszer sem vették fel (gondolom, az idő felében azért is volt foglalt, mert mást is hagynak csörgetni), és a hibabejelentőn az egyik figura erre meg is jegyezte, hogy „ja igen, őket telefonon nem lehet elérni, csak személyesen”, amit végképp nem tudok mire vélni. egyébként arra lettem volna ezek után kíváncsi, hogy a lannetet, aminek a stabilabb szolgáltatási színvonalára nyilván jobban ügyelnek, be lehet-e köttetni, vagy inkább tényleg hagyjam az egész kutyaütő céget a francba, és keressek rosszabb műszaki paraméterekkel DSL-t.