kumming!
Tisztelettel megkérlek, hogy a személyeskedést lehetőleg ne itt tedd! Nem tudhatod, hogy a fórumban itt irogatók kik, hány évesek és milyen szakmai múlttal, háttérrel rendelkeznek. Tiszteljük meg egymást, ha lehetséges! Köszönöm!
De tudod mit, elárulom, hogy szakmabeli vagyok.
Válaszom pedig az, hogy lehet, hogy az önkormányzat a tömegközlekedés megrendelője, de a szolgáltató látja és ismeri a valós viszonyokat, hogy mit és hogyan kellene megváltoztatni, legyen az viszonylatok, menetrend stb, tehát ergo javaslatok tétele is feladata lenne, csak a HV impotens szervezet e tekintetben is. Legjobb példa erre a Bayk András kertiek esete, amikor is több ezer ember többször is kérte az 1-es busz de említhetnénk az 5-ös busz hosszabítását is, amire a HV és Balogh úr válasza röviden és finoman az volt hogy "le vagytok szarva, már pedig itt vonalhosszabítás nem lesz az életben!" Noha az önkormányzat is a változtatások mellett volt.
Lehet, hogy a HV-t egyesek vissza fogják sírni a szolg váltás után, de a Civis Konzorcium ideje korán talán tanult azokból az esetekből is hibákból amit a HV elkövetett. Üzleti alapok miatt nem lesz kec-mec, itt csak olyan járat lesz ami valóban kihasznált. Ha pedig nem, akkor jöhetnek a módosítások, útvonalváltoztatások, rövidítések, üzemidőváltozások. S hidd el, nem lesz szívbajos a szolgáltató, hiszen már az első év végén azaz 2009 végén az önkormányzat valós és kézzelfogható eredményt fog várni a DKV-tól.