alibi-man Creative Commons License 2008.11.01 0 0 14712
Aham. Én egy háromszöget számoltam, aminek az átlója lenne a kék vonal, azaz Sörgyár - Jászberényi / Kozma sarok. A piros meg a két szára (nem látszik a képen) így jön ki a 2 km +, azaz 3 perc +. A temetőnél ugye van megálló. Aztán lenne egy Jászberényi-Kozma sarkán, itt sokan le / felszállnának, egyébként. Aztán a Helikopter úton az Akadémia délnyugati sarkán, A Helikopter parknál kettő, az elején, és a végén, ahol átbújna a töltés alatt. Aztán a Madárdombnál a töltésfelöli sarkán, tehát a Flamingó-Aranylúd sarok, majd az Újlak utcánál, ahol most a holdbéli táj van a palackozóüzemnél, aztán így tovább valahogy.

Ugye elöször ezekben kéne egyetérteni:

1. A 2x2 sáv akár a Pesti út / Jászberényi, akár a Keresztúri voszinylatban nem megoldás. Már írtam, hogy miért. De azért sem, mert két hidat is szélesíteni, építeni kéne. A buszkorridornak egyébként ez lesz a baja, hogy hiába tud szabadon menni a sávban a busz, a Jászberényi úti vasúti felüljárónál be kell majd sorolnia a hidra a többi kocsi közé, és ott fog lépésben dözögni a hirhedt Jászberény-Kozma sarokig, az elbaszott lámpáig.

2. Ha megvan az első ütem, a "kerülő" 37-es hosszabítás, akkor a buszkorridor megszünhet, és oda lehet építeni a pályát. Csakhogy, ahogy én tudom, a busz korridor a lehető leghülyébb fajta lesz, mert a sáv kóvályogni fog a szélről középre, stb. Legalábbis ezt hallottam. Aztán majd meglátjuk.

3. A kötöttpályás megoldással, a nyomvonallal nem kell egyetlen hídat sem építeni, szélesíteni. A belső területen (Újlak utcatól az Elágig) lehet, hogy talán le kell mennie a föld alá, de ez csak kéregvasút. Sokkal olcsóbb, mint a lyukfúrás, vagy felüljáró, stb. építése. Az eEágtól egyébként mehetne tovább Csabára, stb. később.
Előzmény: BoGar (14707)