BoGar Creative Commons License 2008.11.01 0 0 14660
HLaci pont ezt a beruházást ellenezné. Egyébként egészen nagy beruházás kellene ahhoz, hogy ez működjön. Össze sem vethető a buszsáv kiépülésének költségével, annak sokszorosan lenne. Mellesleg azt is vedd figyelembe, hogy a jelenlegi pályaudvar sem képes már több vonatot fogadni, mint amik jelenleg közlekednek. Emeletes motorvonat: Megint csak többszöröse lenne a bekerülési költsége, mint buszsáv megépítésének költsége. Hozzászólásodból nekem úgy jön le, te azt hiszed, már ilyen közlekedik, de fel kell világosítsalak, az egyáltalán nem emeletes. Menj ki, nézd meg! mivel én vasútért rajongó vagyok, vasútmodellezek is, ezért tudom miről beszélek. Mellesleg ma is zónáz, ütemes menetrend van már. Bocs, de meg kell kérdeznem, utána néztél te valaminek is, vagy csak a fejecskédből pattant ki valami, és az sem tudod miről beszélsz? Mert nekem nagyon az jön le, hogy semmit sem tudsz sem az itteni tömegközlekedésről és vasútról, csak úgy kitalálsz dolgokat és nem jársz utána. Tényleg javaslom, ahogy az előző hozzászólásomban is tettem, nézz utána, amiről beszélni akarsz, utána gyere ide, és mondjad a sok okosságodat! Köszi!
Azárt írtam, hogy baromság, miket írtál, mert tényleg azok. Ahogy a mostaniak is.

Villamos: Pont hogy befelé kell, nem harántirányba! Honna vetted te megint ezt a sületlenséget, hogy harántirányba kellene?!?!? Menj már be a a "Város is Előváros Közlekedés" topikba, és add elő ezek az elképzeléseidet. Ne csodálkozz rajta, ha kiröhögnek. (Azért befelé kellene a villamos, mert arra irányul a mostani közlekedés fő iránya. A leggyakoribb célpont az Örs Vezér Tere, nem Csepel és nem Rákospalota!)

Tényleg nézz utána a dolgoknak, olvasd el és értelmezd, amiket pl. most is leírtam!
Előzmény: Törölt nick (14479)