Törölt nick Creative Commons License 2008.10.26 0 0 14463
1. buszsáv

ez egy faszság!, úgy ahogy van, az egész kategória. van egy minimum 2 sávos út, az elérhető útfelület 50 %-át PERMANENSEN, de jobb esetben is 33 vagy 25%-át elzárjuk az autósoktól

hétvégén is, éjjel is, akkor is szabályt szegek ha este 2-kor egy 40-nel cammogó trabantot megelőzök a szilágyi fasor buszsávjában, nonszensz!
(ennél már csak az autópályákra rakott buszsávok az elrettentőbbek, szerencsére ilyet huzamosabb szakaszon csak angliában láttam)

legyen kötöttpályás folyosó azokon a szakaszokon a városban ahol nagy a forgalom és használják közösen a buszokkal

ami végképp kiverte nálam a biztosítékot, az a rákosborzasztói milliárdforintos buszfolyosó; ott az elővárosi vasút vazze


2. próbajogsi: ez a 30.000 kilométer faterral az anyósülésen, na kb. ennyi a kompetenciája az egész bagázsnak


3. zebra: oké, legyen elsőbbsége a gyalogoknak, persze, idővel rászoknak a nyugati modellre
viszont a 30 kph és a fekvőrendőr, hát hihetetlen. naponta átmegyek kb. 80 zebrán, ha ezt megcsinálják akkor évente kétszer cserélhetem a felfüggesztést..


4. pirosnál feljöhetnek a motorosok

nonszensz! és mégis *hol* jönnek fel? a két sáv között lavírozva? kurva biztonságos lesz... vagy a jobb oldalon a göröngyös aszfalton és csatornafedeleken? ennek max akkor lenne értelme, ha minden egyes lámpánál be lenne rajzolva 10-20 méteren át az osztott felület, és akkor már 5-6 autónyival korábban úgy húzódik mindenki hogy biztonsággal elférjenek a motorosok. na de ilyen utak hol vannak magyarországon?

ebből szvsz az lesz hogy felbátorodnak a pizzafutárok stb. és méggyakrabban fog az életük egy ajtónyitáson vagy egy biciklista-kikerülésen múlni


5. gyalogos, bringás közlekedés: szerintem óvodában / ált. suliban / középiskolában oktatni kellene pl. technika óra keretében a releváns szabályozást, mert a sok kis győzike nem fogja elővenni a kreszt, azt csak a motorradereknek teszik kötelezővé közlekedni viszont minden mónika-rajongó közlekedik (sajna)


6. fix sebességmérés: értelmetlen, én csak a biztonságfasizmust látom benne. a top gearben parodizálták ki a legjobban: CSAK a sebességmérőt figyeled, közben meg a kismacskától a kismamáig bárki átmehet előtted
a fix pontokat pedig az ott haladók 90%-a kb. 1 hét alatt megtanulja, sőt tudja hogy melyik bokortól lehet gyorsítani, melyiknél kell rátaposni a fékre

ennek a legjobb példája az m1-m7 bevezető szakasz, ahol most 4 potenciális helyen mérHET a kamera, mindegyik előtt lelassul a sor 100-ra, a közükben meg továbbra is 110-140 a sebesség....




speed never killed anyone...suddenly becoming stationary, thats what gets you

Előzmény: Rooger Preed (14461)