radio100jozsi Creative Commons License 2008.10.26 0 0 14441

Igen M0D-n.

 

Más:

 

Tegnap viszont volt egy mezőcsáti utunk, oda a Monor-Nagykáta mellékút, majd a 31-es úton Füzesabonyig, onnan M3 Mezőnagymihályig, majd Gelej-Mezőcsát.

 

Az úton semmi extra, semmi változás, továbbra is a 31-esen a sík pusztába a hosszú egyenesekbe Heves környékén a 60-as táblák virítanak csak.

 

Viszont Jászberénynél már a 31-es elkerülő építése jó ütemben zajlik, már az alépítmény elég jól megvan a 31-esbe visszacsatlakozásnál Jászberény K-nál. Nem tudom mi a határidő, de gondolom tavasszal átadják ezt a negyed kört is, és akkor a 31-es már teljesen kikerülheti a várost, de a szerintem negyobb tranzitforgalmú 32-es egy negyed kör miatt továbbra sem.

 

Visszafelé már este fél 9-kor indultunk Mezőcsátról, fel Igricinál az M3-ra, majd M0K-4-es úton jöttönk haza, totál sima út, semmi extra forgalom, csak pár kamion, élvezet volt vezetni. Viszont a se előttem, se mögöttem módi közepette is 3-4 autós  csak a belső sávba érvényes jogosítvánnyal rendelkezett. Nem értem, hogy az M3 portáltábláin folyamatosan ki van írva a jobbról előzni tilos, nem volna értelmesebb a jobbra tartási kötelezettség feliratot kiírni inkább?

 

Az M0K-n viszont Kerepesnél (3-as út), megtévedt egy kamion páros a benyíló belső 3. sáv miatt a sikán elején, és szépen bementek a középsőbe, majd mikor megszűnt a 3. sáv, akkor húzódtak ismét ki szélre. Én arra gondolok, hogy azt hitték, mint a Megyeri felé itt is az M31-nél a középső-legbelső megy tovább a jobb szélső lekanyarodik, ezért át kell sorolniuk.

 

Ja észrevétel, Pécelnél minek vannak a lámpák végig az M0K út mentén, ha egy sem világít?

 

Viszont Kerepesnél gyönyörű fényár volt.  

Előzmény: BoGar (14420)