ts__ Creative Commons License 2008.10.23 0 0 416
Sziasztok,

eddig csak olvasgattam itt, de ma eljött az idő, hogy kérdeznem is kell. A legelejétől kezdve használom az elektronikus jegyvásárlást, mindeddig tökéletesen működött is.

Ma vettem egy Db - F.abony - Eger jegyet, és mikor beütöttem a kódot sikerült kapnom egy kb. 1 centi "magas" jegy-csíkot, amin pár sornyi összesűrített írás van, amely szerint ez a 13:08-as Nyugatiba tartó IC egyik pótjegye. Ekkor egyébként 13:10 körül volt, tehát az elképzelhető, hogy a közvetlen előző jegykiadás "maradéka" lehetett ez. Másodjára logikus módon már nem adott semmit, mondván a kódszámra átvették a jegyet egyszer.

A pénztárnál feldúlva mondták, hogy őket arra oktatták, hogy ne foglakozzanak semmit az ilyen esetekkel, tárgyaljak a jegyvizsgálóval a vonaton, de ne fizessek semmilyen büntetést. Gondoltam ez azért elég naív dolog, így megkerestem még az indulás előtt a peronon a kalauzt, hogy mitévők legyünk. Aki elsőre azt mondta, hogy ő ezzel nem tud mit kezdeni, a papírfecnin láthatóan egy IC pótjegy van, tehát ez biztosan az akart lenni, így semmilyen utasleadásról szó nem lehet. Viszont vehetek nála jegyet Tócóskerttől Egerig pótdíj nélkül. Hosszasan győzködött hogy neki van igaza, nekem meg nincs, és végül megvettem a jegyet nála. Ez lehet hogy hiba volt, bár sok kedvem nem lett volna balhézni vele.

A kérdésem az, hogy ilyen esetben van értelme arra energiát fordítani, hogy levelezni kezdjek a probléma miatt?