Rooger Preed Creative Commons License 2008.10.18 0 0 2
1988-1990 között jól tették, hogy nem építették ki teljesen a 2*3 sávos autópályát. Ez a félpályás megoldás tökéletesen elég volt kapacitás szempontjából, csak a betontömbök hiányoztak.
A gond ott kezdődött, hogy nem számoltak ilyen mértékű forgalomnövekedéssel, a második pályát jó 10-12 évvel ezelőtt el kellett volna építeni.
A NIF most azt ígéri, hogy jövőre kezdik el az M1-51-es út közti szakasz bővítését és egy új, 2*3 sávos autóút építését az 51-M5 szakaszra.

Néhány forgalmi adat:
1995-ben a Dunánál 45 ezres forgalom volt. 2000-ben ez az adat 58, 2004-ben 77 ezer volt. A legfrisebb adatok 99 ezret írnak ugyanerre a pontra.
Előzmény: Deep on (-)