Üdv mindenkinek,
Hátha valaki hasonló problémába futott bele.
2008-ban Tigázunk sok haszontalan kérést követően rátalált az információs
szupersztrádára. Megérintette őket az internet szele. De csak a szele :(
Kaptam egy levelet, miszerint eljött a kánaán és most már távszámlával interneten
lehet intézni a Tigázos számlákat is.
Rájaadásul még 100 köbméter ajándék gázzal is próbálták inspirálni a kuncsaftokat
az áttérésre.
Nosza mondom hadd szóljon és beregisztráltam magam a távszámlán. (ez működik, mivel nem tigáz érdekeltség :)
időigény kb 2 perc. visszaigazoló email a siekres regisztrációról további 13 sec.
Húha mondom ez így megy akkor tök jó, de hamar örültem:
Amikor a szolgáltatók közül ki akarám választani a Tigázt, hát az nem vala ottan!
E-on, T-mobile, stb. mindenki ott van, csak a Tigáz nem!
Most kérdem én, hogy én vagyok ennyire hülye, vagy feleslegesen vertek el néhány
milliót marketingre és még le se szerződtek a távszámlával, vagy mi a hejzet?
Találkozott-e valaki hasonlóval?