kvte
2008.09.26
|
|
0 0
13385
|
Elszármazott csabaiként is az M44-et nem tartom végig annyira fontosnak.
Igazából a 44-es forgalmának legfeltűnőbb része az a sok kamion, aki a 44-esen kerüli ki Szegedet, Makót és Aradot. Ez remélhetőleg az M43-mal megszűnik.
Utána: kéne egy Kecskemét É elkerülő az M5-től a szentkirályi elágazásig, az kapásból 20 perc javulás. Onnan meg kéne csinálni _rendesen_ a nyomvályús utat, kiszedni a fölös záróvonalat pl a kecskemét utáni kihalt lovastanyánál (az egyik leghosszabb egyenes közepéből), jelentősen gyorsulna az út.
Tiszakürt - Kunszentmárton és Szarvas közt jó az M44, mert ott nem nagyon lehet a jelenlegi nyomvonalon értelmesen javítani, viszont pl. Kondoros és Csaba közt, amióta rendberakták az utat, a forgalom is érezhetően felgyorsult, ritkábban kell előzni. |
Előzmény: cssz74 (13376)
|
|