kuff Creative Commons License 2008.09.26 0 0 3490

micsoda palotaforradalm:)

 

Pepin,

 

"Milyen dolog már, hogy veszek valami drága cuccot, aztán pár hónappal később vehetek egy másik drága cuccot, mert a Canon ugyan elismeri a hibát, de amíg el nem romlik a gép, addig nem foglakozik vele. Így kényszerített dupla költségbe."

 

Sztem az S2 megjelenésének semmi köze ahhoz,hogy az S1-esek egy része gyári ccd hibás. Milyen dupla költség? :)

 

Az egész ügy hivatalosan 2005. októberben derült ki/jelentették be(http://www.usa.canon.com/consumer/controller?act=PgComSmModDisplayAct&fcategoryid=813&modelid=9824&keycode=2112&id=29819)

A Canon alapvetően javítást vállalt, nem cserét.

 

Tehát 1 évvel azután, miután elkezdték gyártani,forgalmazni a gépet és 1 hónappal később, amikor az S2 már piacon volt. Googléztam egy kicsit, 2006 előtti meghibásodásról nem is találtam cikket, fórumot, de javítsatok ki,ha tévedek.

Most 2008. szeptember vége van és még mindig abban a tudatban vagyok,hogy a 4 éve vásárolt gépem, HA bedöglik, valamilyen szinten kompenzálják.

 

Egyébként annó az S1-em feketén vettem,egy benzinkút parkolójában, horvátországi utazás előtt fél nappal. Én be mertem és merem vállalni ezt a rizikót, azt is,h esetleg már másnap nem fog működni. A géphez egyébként volt garpapir, német és most kifejezetten örülök,hogy egy kvázi feketeimport gépnél, ha a családban elromlik, a Canon valamivel kárpótol. Én ebből a szemszögből nézem a doglokat.

 

Nem istenítettem a Canont,csak kértem,h írjatok le egy hasonló céget, aki hasonló "akciót" indított, tartott fenn.

 

Egyébként Peace! :)