Törölt nick Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13368

én ilyesmi sávkiosztásra tippelek:

 

- Bp felöl M31-nek 0 forgalma lesz, itt az 1 sáv még sok is.

ne feledkezz el az M31 3as úti cspjáról: itt lesz van a gödöllői ipari park, ill a város nyugati része innen közelíthető meg...

szóval a 0-nál jóval több lesz a forgalom... :-)

 

- Ms felöl is elégnek kell lenni 1 sávnak, főleg ilyen kiépítésben, mert ilyen a kiépítés M4->M0Ny és M5->újM0Ny felé is.

 

ez a rámpa kicsit kacifántos, mert ebbe becsatlakozik a helyi csp rámpája, így itt kell 2 sávos szakasz is... 


- M31->M3 Nyír1 felé lehet esetleg a szűk keresztmetszet, ha 1 sáv van, de ha régiM0->M5 felé nem volt különösebb gond a felhajtással, itt sem lesz. Távlatilag innen indul a 3. sáv Hatvanig.

a rámpa hossza miatt viszont kell a 2 sáv, amit az M3 becsatlakozás előtt 1re lehet fogyasztani...

 

- M31->M3 Bp felé szerencsére közvetlenül nem elérhető.

 

dehogynem: ott az a 180°-os kunkorrámpa...

a GIP, ill. gödöllő-nyugat felől biztosítja az M3-ra felhajtást Bp felé...

(persze ezt a gödöllő elkerülő nyugati szakasza is biztosítja, de hamán lúd legyen kövér... :-))

Előzmény: hotrod25 (13361)