sosiforda Creative Commons License 2008.09.18 0 0 366

"Olyan nincs ,hogy kifogy a papír és elfogadja kódot!!!!
Hülyeséget mondtak!"

 

Erről már azért ne én tehessek.

Én ott álltam a kód beütése után jegy nélkül, az ukáznak megfelelően azonnal felhívtam a MÁV-Direktet, ők néhány perc tartsa a vonalat után nekem ezt mondták.

Én is furcsállottam, mert eddig azt olvastam itt, hogy a hiperintelligens kioszk papír, vagy festék hiányában nem fogadja be a kódot.

Az enyémet elfogadta, jegyet nem adott, a belső működését nem tisztem ismerni.

 

Egyébként 3 óra múlva visszamentem megnézni, az automata most is be van kapcsolva, nem ír ki hibaüzenetet, nincs rajta négyzet, kéri begépelni a kódot.

 

Megkérdeztem a pénztárost, hogy voltak-e esetleg kint javítani, erre azt a megdöbbentő választ adta, hogy nem, de nem lepi meg, hogy rossz, mert már tegnapelőtt sem működött, és ezt akkor és ma reggel is bejelentették, hogy nem jó!

 

Ezek után tényleg nem értem, hogy akkor miért nem kapcsolták ki, vagy miért nem tettek rá amúgy póriasan egy papírt cellux-szal, hogy "ROSSZ!".

Előzmény: duct (365)