orlanda Creative Commons License 2008.09.12 0 0 474

Szerintem nincs ezzel semmi baj, a józan paraszti ész és némi humor sokat segít a mindennapokban. :)

 

Ez alapján pl. tökéletesen érthető, hogy ha egy idő után semmi különbséget nem látsz mondjuk a kokakóla és a sedatif marketingje között, merthogy ugyanazok a kommunikációs szakemberek esküdöznek neked égre-földre hogy minden dolgodat megoldja, csak időnként felcserélődnek.

 

By the way, még a kóla is úgy kezdte karrierjét, hogy kokacserje kivonatot tartalmazott, és úgy adták el, mint a legtöbb homeopátiás, méregtelenítő csodaszert manapság: a hajhullástól kezdve a nemi vágy felkeltésén keresztül szemkékítőig, és reumagyógyítóig mindennek. A sok hülye meg beszopta, így van nekik most első vagy második piaci részesedésük. De mekkora különbség van az árban! A kóla literje 250 HUF, a Főnix cseppeké pedig (amelyek neve arra utal, hogy lesz második is, ha már az elsőt esetleg elcseszte valaki), meg olyan tizen-huszon ezer körül lehet, ámde 3 -4 hétig elszórakozol vele, amíg minden reggel szörpöt csinálsz magadnak belőle. :) CSapvízzel persze. De ha ez neked nem elég, akkor tizen - hetvenezer forintért már vehetsz víztisztítót, amiben nem megy szét a homeopátiás hatás :)

 

Szóval a lényeg, hogy a fogyasztói társadalmat építeni kell, hogy szénsavas üdítőt forgalmazol gyógykészítmény címén vagy higítandó szörpöt, az gyakorlatilag tökmindegy :)

Előzmény: ghepard (473)