LandCruiser Creative Commons License 2008.09.11 0 0 2469

Reggel korán hívtam is a csajt aki leküldte a gépet szervízbe. Kérdeztem tőle, hogy ő nyitotta-e ki a leragasztott dobozt. Aztmondta, igen ő volt, de én is ott voltam, direkt megvárt vele, hogy nehogy gond legyen belőle, pont ezek miatt, de muszály volt kinyitni, mert szoktak pl. alkatrészeket küldeni a szervízből egy másik gép dobozába.

Visszagondolok, valóban így volt, tehát nem tudott senki belepiszkálni. Hívtam a szervízt is, ugyan ez volt a válasz. Engem csak az agasztott, hogy a szervízen kívül valaki nem-e b@sztatta. Nem tudom hol nyalódhatott le az állítócsvar feje. Lehet mikor vissza akartam állítani maxra....? Azért van még bennem kétely ez ügyben, úgyhogy utánnajárok még a dolognak.  Egyébként a Maki közponi szervízbe küldtem, mert akivel eddig beszéltem szervízesek, azok közül rájuk merem bízni csak. A láncolajzás állítócsavarját pedig nem lehet cserélni, ki kell cserélni az egész olajszivatyút. Ez hiba. De ha már a hibáknál tartunk... az említett csavar anyaga nagyon gyenguszka. A tanksapkát ha ráhúzom kézzel, az nem biztos hogy kézzel le is lehet tekerni, söt. nem lehet. és ugyan ez a helyzet a láncolaj tanksapkával is. Na ezen lehet majd lovagolni Dolmarellenesek....:) De ez így hiteles.

És ettől még meg tudom tankolni :)

Előzmény: 4125 (2458)