easa Creative Commons License 2008.09.09 0 0 349

A témához kapcsolódva:

 

Korábban már írtam, hogy 08.30-án reggel a Keletiben az összes automata használhatatlan volt, az itt írtak alapján beszéltem a mávdirect-tel, már tudtak a problémáról. Persze felszálltam a vonatra (egy egri retur jegyet nem tudtam átvenni), a kalauznak elmagyaráztam a dolgot, írt utasleadásit, az okot.

 

Erre ma kaptam egy tértivevényes levelet a máv-start-tól, hogy fizessek be 8290 Ft-ot, és egyben elnézést kértek a jegyvizsgáló helytelen díjmegállapítása miatt.

Na, erre várhatnak, hogy befizessem!!!!

A történethez tartozik, hogy egerbe megérkezve ott már sikerült átvenni a jegyet, így a visszaútnál már nem volt gond.

 

 

Tudja valaki, hogy ilyen esetben mi a hivatalos eljárás?

Előzmény: duct (296)