Törölt nick Creative Commons License 2008.09.01 0 0 8645
Eljött az igazság pillanata: (100-120-140 topic; koncbácsi 2008.09.01 21:07:54 © (37901)

Sziasztok!

Én egy teljesen új „fórumozó”vagyok,nem csak itt,hanem az egész Indexen.Eddig csak olvasgattam a hozzászólásokat,most viszont már szeretnék hozzászólni én is.Mégpedig a Cb-Cserői baleset kapcsán.Úgy olvastam,hogy elég pontatalan információk vannak a balesetről.Íme egy-két pontosabb észrevétel: A kis mérőkocsi Cb-Cserő áll.III.vágányáról indult lezárt vágányúttal,szabad jelzéssel(zöld-sárga) Albertirsa (Bp) irányába.A tehervonat Albertirsa felől közelített a vörös bejárati jelző felé,amit aztán 95 km/h sebességgel lépett meg.A vonatbef.ber.azonnal vészfékezett,de egy ilyen hosszú(450 m)és ilyen tömegű vonat fékútja kb.1 km.Az első útjába kerülő váltót (4 sz) felvágta,majd a II.-ről III.-ra terelő váltón (6 sz) még mindig 75 km/h sebességgel kitérő irányban áthaladt,és itt találkozott szembe a kis mérőkocsival,amelyet az ütközés után majnem a forgalmi irodáig tolt.A mérőkocsi két fős személyzete az ütközés előtt kiugrott egy füves területre,így személyi sérülés nem történt. A ferencvárosi illetőségű mozdonyvezető elismerte,hogy vörös jelzőt haladt meg,így egyértelmű hogy ő volt a hibás.A forg.szolg.tevőt habár megvisélték a történtek,nem kellett leváltani,mivel az ő felelőssége kizárható.Mindezt csak azért ítam le,mert olvastam hogy sokan a forgalmistát hibáztatták,vagy a mérőkocsi kis súlya miatti problémát feszegették.A balesetről egyébként az Indóházban is olvashattok.

Köszönöm.


Nekem csak az a kérdésem, hogy miért lépte olyan gyorsan a teher a vörös bejáratot?