fecoazöreg1
2008.09.01
|
|
0 0
8622
|
Igen ,sok minden "bejátszik"és sok kérdés is felmerül.Fékpróba;hogyis volt?, vonali?. Ha már ismert ezen kocsik "viselkedése" akkor ezt miért nem vette számításba a vezér? Előjelző sárga- 1500t - előtte min 300m-re vonóerő megszüntet és üzemi kettő és ha nem megfelelő a fékhatás vészsíp,mozdonyrádió,mobil és persze sarokba a fékezőszelep.Lehet, hogy nem áll meg ,de sokat megtesz a kár elkerülése éredekében.Ha igaz 1000m felett állt meg a teher(fékút) ,talán a fenti eljárás működött volna ,nem biztos,de az igen,hogy egy hasonlószerelvény vagy személyszállító vonat esetén közfeltűnést keltő balaeset következhetett volna be, a szerencsén múlt,hogy nem úgy lett. Jó lenne tudni konkrét adatokat,akkor tisztább lenne a kép, mert most kissé zavaros. |
Előzmény: EVM (8620)
|
|