kkk99 Creative Commons License 2008.08.29 0 0 303
Először odamentem pénztároshoz, felvázoltam neki a helyzetet, hogy akkor nem bírtam utazni, amikor akartam volna, mert rossz volt a gép, ekkor mondta, hogy sokat ő nem tud tenni az ügyben, mert nem az ő területük, de elment szólni vkinek. Odajött egy másik nő, nemtudom ki, odaadtam a jegyet, és elkérte a kódot is (ezt tényleg nemtudom minek, azt hallottam, hogy még a kaller se kérheti el), ami bele volt írva a telefonomban így megtudtam adni. Azt mondta, hogy ha legközelebb bármi hiba van értesítsem a máv direkt-et, és visszatérítette a jegy árát. Tehát nem a pénztáros adta vissza a pénzt, hanem az a nő egy üres kasszánál. Na hogy ez hogy lehet azt majd az okosabb megmondja, engem már nem érdekel 300ft-ról volt szó. Egyébként 2 gép közül csak az egyik működött, a másik továbbra is ki volt kapcsolva.
Előzmény: PLACI (301)