easa Creative Commons License 2008.08.29 0 0 3400

Igen ezek nagy számok, de miért ilyen drága? Az nem drága, hogy állnak ezek a gépek? 

Vannak olyan vonalak, ahol csak időnkénti aláverés, rostálás kellene, nem komplett átépítés. Meg sem lehet számolni, hány olyan rövid lassújeles szakasz van, ahol némi aláverés és szabályozás sokat jelentene. )kedvencem a 30-os Fehérvár-Szabadbattyán közötti két db 40-es, ahol a 29-re menő csörgők 80-10 kocsival lassítanak le naponta+ a 30-as vonatai.

(csendben jegyzem meg, hogy itt volt kapirgálás, de a lassújel még ott van. Volt olyan vonat, amivel lassítás nélkül mentünk át, meg sem rezdült a kocsi....)

 

Ördögi körben van ma a vasút: pályavasút nem akar költeni, mert minek, a rossz pályaállapotok miatti többletköltség nem nála jelentkezik: hosszabb a menetidő - Szesza gondja, sok lassújel miatt nagy energiafelhasználás - trakció gondja.

Szép árak vannak a Vpe honlapján, de szeretnék egyszer olyat is látni, ahol a lassújelek, pályahibák miatti korrekció is ott van.

 

 

 

Még vpe-ről: nem is tudtam, hogy a Mór-Pusztavám szakaszon 80 km/h a vmax!

 

(és nem lesz népszerú, amit most írok: amíg a nagyforgalmú vonalak tele vannak lassújelekkel, addig nem igazán a kisforgalmú vonalakra kellene költeni a közös pénz. Arra helyi forrásokat+pályázati pénzeket kellene felkutatni)

 

Előzmény: Törölt nick (3399)