duct
2008.08.29
|
|
0 0
296
|
Ez nem így működik!!!! Melyik kioszk volt? Hol? Olyan nincs hogy 300ft-bukta!! Ha nem tudod kivenni a jegyet szólj be a MÁVDIRECT-t ügyfélszolgálatra!! Rajta van a szám az automatákon! És felszállhatsz a vonatra a kalauz majd csinál utasleadásit! Ha van jegyed,mert kifizetted interneten keresztül és tényleg nem működött az automata semmi probléma.Csak azért kell felhívni a számot mert olyankor rögzítik ,hogy mikor próbáltad kivenni,nem pedig csak lusta voltál elmenni az automatához.Annak meg nyoma van ,hogy mikor működik vagy nem a kiosk.Szóval ha nincs vaj a füled mögött nyugodtan szállj fel a vonatra(+1 telefon a MÁVDIRECT-nek) sajnos ezt kell mert így egyszerűbben kideríthető a dolog. A jegy meg pont ugyanolyan mint amit a pénztárban kapsz.Ugyanaz a papír. |
Előzmény: kkk99 (294)
|
|