duct Creative Commons License 2008.08.29 0 0 296
Ez nem így működik!!!!
Melyik kioszk volt? Hol? Olyan nincs hogy 300ft-bukta!!
Ha nem tudod kivenni a jegyet szólj be a MÁVDIRECT-t ügyfélszolgálatra!! Rajta van a szám az automatákon! És felszállhatsz a vonatra a kalauz majd csinál utasleadásit!
Ha van jegyed,mert kifizetted interneten keresztül és tényleg nem működött az automata semmi probléma.Csak azért kell felhívni a számot mert olyankor rögzítik ,hogy mikor próbáltad kivenni,nem pedig csak lusta voltál elmenni az automatához.Annak meg nyoma van ,hogy mikor működik vagy nem a kiosk.Szóval ha nincs vaj a füled mögött nyugodtan szállj fel a vonatra(+1 telefon a MÁVDIRECT-nek) sajnos ezt kell mert így egyszerűbben kideríthető a dolog.
A jegy meg pont ugyanolyan mint amit a pénztárban kapsz.Ugyanaz a papír.
Előzmény: kkk99 (294)