wector81 Creative Commons License 2008.08.20 0 0 1662

Nna, akkor ismét tegyük tisztába a dolgokat :)

 

A Husi 455 Rancher 55ccm és 3,5LE kb 9.000-es fordulaton, ismeretlen nyomaték 5.500-on, amely adatokból kb -10%-ot le is lehet rögtön vonni, a Husi kiváló teszteredményei és a hibátlanul nagyvonalú gyári adatközlések jóvoltából. Max fordulat meg valahol 12.000 felé végetér. Meg továbbra is a műanyag motorház, ami a kedvencem...és mindez majd' 6kiló. És mindez kb 130ezerért - és az már jó ár.

 

A Gypsy által belinkelt Dolmar 4600S 45ccm-ből 3,5Le (!) 10.000-es fordulaton és 2,8Nm csúcsnyomaték 7.000-en, amit kitart majd' 9.000-ig. (Halkan, itt a Husi görbéje már zuhan mint a sas.) Max fordulata pedig 14.500, ahol bő 22m/s a láncsebesség. Súlya 5,1kg, és magnéziumházas. Tudom hogy ezen ne lovagoljak, de mégis. Ja meg digit gyújtás, Nicasil henger...

 

Fogyasztás: 4600S: 1,2kg/h, Husi: ismeretlen, de jó reklámszöveg.

Aztán Husi:

LowVib: acélrugós rezgéscsillapítás -  ez alap, minek kiemelni?

Lánckenés állítható - alap.

Külső láncfeszítés - alap.

Csavarozott légszűrő burkolat? - pfff... de a filtert már nem kell csavarozni - bravo.

Három-dimenziós stabilitás - sírjak vagy nevessek?! És még mindig műanyag...

Külső kupplung - na neee, ezen már túl kéne nőni bakker...

El vannak ezek maradva mint a borravaló...X-Torq...

Egyetlen előnye, hogy katalizátoros, és kicsi a károsanyag kibocsátása - de pont leszarom, ha dolgozni kell, dolgozzunk.

 

Engem nem győzött meg, nálam még mindig Dolmar PS-4600S. 126-ért. Köszi. :)))

 

Remélem senki lelkébe nem gázoltam bele.

Előzmény: darki2 (1654)