Nna, akkor ismét tegyük tisztába a dolgokat :)
A Husi 455 Rancher 55ccm és 3,5LE kb 9.000-es fordulaton, ismeretlen nyomaték 5.500-on, amely adatokból kb -10%-ot le is lehet rögtön vonni, a Husi kiváló teszteredményei és a hibátlanul nagyvonalú gyári adatközlések jóvoltából. Max fordulat meg valahol 12.000 felé végetér. Meg továbbra is a műanyag motorház, ami a kedvencem...és mindez majd' 6kiló. És mindez kb 130ezerért - és az már jó ár.
A Gypsy által belinkelt Dolmar 4600S 45ccm-ből 3,5Le (!) 10.000-es fordulaton és 2,8Nm csúcsnyomaték 7.000-en, amit kitart majd' 9.000-ig. (Halkan, itt a Husi görbéje már zuhan mint a sas.) Max fordulata pedig 14.500, ahol bő 22m/s a láncsebesség. Súlya 5,1kg, és magnéziumházas. Tudom hogy ezen ne lovagoljak, de mégis. Ja meg digit gyújtás, Nicasil henger...
Fogyasztás: 4600S: 1,2kg/h, Husi: ismeretlen, de jó reklámszöveg.
Aztán Husi:
LowVib: acélrugós rezgéscsillapítás - ez alap, minek kiemelni?
Lánckenés állítható - alap.
Külső láncfeszítés - alap.
Csavarozott légszűrő burkolat? - pfff... de a filtert már nem kell csavarozni - bravo.
Három-dimenziós stabilitás - sírjak vagy nevessek?! És még mindig műanyag...
Külső kupplung - na neee, ezen már túl kéne nőni bakker...
El vannak ezek maradva mint a borravaló...X-Torq...
Egyetlen előnye, hogy katalizátoros, és kicsi a károsanyag kibocsátása - de pont leszarom, ha dolgozni kell, dolgozzunk.
Engem nem győzött meg, nálam még mindig Dolmar PS-4600S. 126-ért. Köszi. :)))
Remélem senki lelkébe nem gázoltam bele.