Ha nem vagy sietös, szerintem a legjobb választás.
A legnagyobb "tipushibája", hogy nagyon ritka a keveset futott, megkimélt példány.
Sok itthoni 124-es eleve taxinak született ,rengeteget futott, aztán késöbb esetleg a szervizelését is elhanyagolták. Szoval sokat meg kell majd nézni, lehetöleg olyan emberrel, aki ismeri a tipust.
Fogyasztásrol elég eltéröek a visszajelzések, hallani 6litert is meg 10fölöttit is, mindkettö elöfordulhat adott körülmények között.
A 200D lustácska - ki kell probálni, sok ember együtt tud élni vele. (Azért azzal is együtt jár az a kényelem és megbizhatoság, ami kevés más tipussal.) A 250-es már joval elevenebb. (V8-asok, nem röhögni! :)) )
Rohadás nem jellemzö, az átlagostol megkiméltebbeknél esetleg 1-2 felületi rozsda, ami még könnyen javithato. (lapozz vissza pár oldalt.)
Automata válto - problémák is inkább csak a rengeteget futott, vagy elhanyagolt autoknál fordulnak elö. De ez egy probautnál nagy bizonyossággal kiszürhetö.