elemes2 Creative Commons License 2008.08.06 0 0 84146
...és máris megérte idehozni a multikat, orrrriási támogatással (ami SZJA+TB-ben is csak tíz év alatt térül meg).

"a magyar ipar és ez az ország" képességeiről van szó, hanem arról, hogy a merdzsónak, űvan egy beszállítói köre. lehet ezek között akár magyar cég is, de ez független attól, hogy az összeszerelő üzem jászapátiban vagy düsseldorfban van.

az audi vagy a merdzsó nem ahhoz az évente 50 ezer vagy 500 autóhoz keres beszállítót, amit itt raknak össze, hanem ahhoz a kétmillióhoz, amit a világban összesen. nem úgy megy, hogy a magyar merdzsó indexbajuszt nagykátán gyártják, a német merdzsó indexbajuszt meg dingolfing-ban. eccer jártam szfváron egy üzemben, bazi nagy csarnok, ködbe vész a vége.
kérdem: mit készítenek itt.
mérnök: gyújtáskapcsolót. a világ összes fordjához.

szóval aki most ébred, hogy beszállító akar lenni a merdzsónál, rég lekéste a vonatot.
Előzmény: Törölt nick (84145)