tanni Creative Commons License 2008.07.30 0 0 3414

Bocsi, hogy félre érthető voltam. Nem akartam még hosszabban írni, így nem fejtettem ki, főleg mivel tényleg csak gondolatmenetnek szántam.

 

De akkor ha valakit érdekel (hátha hasznos lehet) bővebben:

 

Tartós fogyasztási cikknél (ebbe esik bele a digitális fényképező is 10.000 Ft felett) 1 év jótállás van (kivéve, ha a cég ennél többet önszántából nem vállal) és utna jön még a szavatosság. A szavatosság kb. ugyanolyan jogokat ad, mint a jótállás. Tehát javítás vagy ugyanolyan gépre cserélés. 1 év jótállás + 2 év szavatosság = 3 év "garancia".

 

Értelem szerűen, ha kijavítják a hibát, akkor éljen :-), mert szeretem a gépem. Ha nem tudják kijavítani, akkor cserét kell felajánlaniuk. Ha nincs raktáron egy ugyanilyen gép (aminek kicsi a lehetősége), akkor marad a visszafizetés. A visszafizetés során pedig az eredeti vételárat kell megfizetnie a forgalmazónak, ami az én esetemben magasabb, mint egy jelenlegi S5-ös ára. Vagyis ha végső esetben a pénzt kapnám vissza, akkor valószínűleg beslattyognék egy boltba, magam venném meg az S5-öst és még az SD kártyá(k)ra is maradna pénzem.

 

Talán így érthetőbb volt. :-)

 

Amúgy köszönöm a választ. Akkor az S5-ös is megbízható gép. Ez jó hír. Igazából nem szeretnék komolyabban, mert a kihajtható LCD nálam a kedvenc funkció, ehhez ragaszkodok a legjobban, ilyet pedig nem könnyű találni ennyi funkcióval együtt + árban is kifizethető magasságokkal.