Face88 Creative Commons License 2008.07.29 0 0 3119
Üdv!

Ez attól függ mennyire volt hitvány előtte a kontaktus és a gyári forrasztás. Van, hogy ezeket különféle anyagi megfontolásból és környezetvédelmi okokból ólommentes vagy csökkentett ólomtartalmú anyaggal forrasztják. Mondhat akárki akármit ezek a forr anyagok itt (és máshol) nagyon rosszak, főleg nem ilyen relatív nagy áramoknál. Előfordul hogy szó szerint kiesik az alkatrész a penelból annyit "tart"rajta a cucc. Ha számít akkoris csak gyorsításnál veszed észre. Nekem szélsőséges eset volt, mert kettő van az enyémben, de az egyikről körben le volt válva a forrasztás. Ez amolyan egyszerű módszer, inkább csak meggyőződsz róla és utána tudod hogy az már nem akadálya a lehetőségekhez mért legjobb teljesítménynek ami kihozható a járműből. Vezeték keresztmetszet is sokat jelenthet, nem tudom milyen motorod van, illetve milyen vezetékek. (másik aranyszabály: a rövidebb vezeték jobb)

Nem akarom magam ismételgetni, ezekre érdemes figyelni de ezt józan paraszti ész is belátja :)

A most hozzám ekrülő e bringának a kefés motorjába komoly 0,5-ös vezeték megy. Na ha valahol akkor ott biztos vagyok az érezhető javulásban. Eszik az rendesen, csak jelentős részével az áramnak a vezeték lakik jól...Dehát drága a réz hiába.
Előzmény: lynxwad (3118)