Dr. Klíma
2008.07.25
|
|
0 0
1714
|
A vevőt sem érdekli, ha egy ismert, kifogástalan berendezést vásáról és pont hozzá kerül a "selejtes".... :) neki csak az jön le, hogy egy "vackot" kapott......s jogos az esetleges felháborodás.... ezzel a mondatommal arra utaltam, ha valaki vesz egy Toshiba, LG, Daikin, Fujitsu, Sanyo, stb készüléket és egy gyárilag hibás készülék kerül hozzá, akkor a vevőt nem érdekli, hogy a többi 1000db berendezéssel nincs gond, mert ő csak azt látja, hogy a dobozból 1 selejtes berendezés lett kibontva ....és erre mondtam, hogy jogos a felháborodás ilyen esetben..... Bontottam már ki kívülről sértetlen csomagolású ururu-sarara berendezést, mely igen törött állapotban volt......a vevőt majd elérte a szívinfarktus, hogy 400 ezerért vett 1 gépet, várt 2-3 hetet a szerelésre, majd a szerelés napján a szeme láttán történő kicsomagolás után közöltük vele, hogy még ma nem lesz klímája, mert történt ami történt.....persze a daikin szó nélkül cserélte a gépet, de ez a folyamat napokat vett igénybe..... dr. klíma |
|