409 Creative Commons License 2008.07.12 0 0 52844


"-miert a veszte a common rail rendszereknek az allando nyomas? "

Az állandó nyomás miatt nyomásszabályozni kell. Ez + hibaforrás a PD-vel szemben, annak nincs nyomásszabályozása. Sajnos nem ritkán pont a nyomásszabályozó hibájából marad az út szélén.
Az állandó nyomás miatt tökéletesen kell zárniuk a befecskendezőknek, a legkisebb tömítetlenség is folyamatos befolyást eredményez-füstöl/sokat fogyaszt. Ha kicsit jobban átereszt bármelyik befecskendező, megáll az egész, mert elveszti a nyomást, megint az út széle. ( PD tovább megy egyel kevesebb hengerrel )
Az állandó nyomás miatt nagyon kényes az üzemanyag minőségére, különösen a kénre. Azon a nyomáson, és hőmérsékleten a kén igen agressziv formákat képes felvenni és tönkreteheti a porlasztócsúcsokat. ( a nálunk futó CR-ek gyakori gondja )

"-uzemanyagellato rendszer szempontjabol mi a jobb, megbizhatobb megoldas, a cdti, vagy dci?"

A kettő ugyanaz, csak a két gyártó másképp nevezte el. ( többnyire még a rendszer gyártója is ugyanaz )

"foleg, hogy szijas motor es a szijkereket csak a csavar tartja a helyen, meg ék sincs alatta"

Emlékeim szerint, ha éket akarsz, akkor a CDTi sem lesz jó.
Előzmény: tractorsound (52840)