Nyakamat rá, hogy a MÁV-Start szolgáltatásait eddig igénybevevők jelentős része nem merne felszállni a vonatra, ha nem tudja kinyomtattatni a jegyét. Szerintem ez nem olyan evidens, hogy majd utólag elengedik a pótdíjat, meg utánajárnak. Az átlag utas még soha nem látta ilyen rugalmasnak a MÁV-ot, hogy ez véleménye szerint működjön.
Éppen ma olvastam a cikket, hogy egy utast megpótdíjaztak, mert a Start szerint a kocsi 1.o-ként ment, a MÁV utastájékoztatása szerint meg 2.o-ként.
Én - a konkrét szabályt esetleg nem ismerve, eddigi tapasztalataim alapján - simán el tudnám képzelni azt is, hogy adott esetben nekiállnak a MÁV-Informatikára mutogatni, hogy intézze el velük a problémáját az utas, miután befizette a pótdíjat.
Azt hiszem érdemes lenne kiírni az automatákra, hogy meghibásodásuk esetén az utas szálljon fel a vonatra, és ott tud a jegyvizsgáló által megnyugtató megoldást találni a problémára.