Az első egy szögheveder, azaz az inercianyomatéka (gyak. a hajlítással szembeni ellenállása) nagyobb, mint a 2. képen látható lapos hevederé.
A szöghevedert lengő sínillesztésnél használják, ilyenkor az illesztésnél az aljtávolság majdnem akkora, mint a többi aljtávolság, csak kicsit kisebb.
A lapos hevedert az ikeraljas illesztésnél használják, ilyenkor az illesztési aljtávolság olyan kicsi, hogy az aljak gyak. egymás mellett vannak, mint a 2. képen.
Mindkét heveder lehet 4 vagy 6 lyukú.
A 3. képen is szögheveder van, csak nem tudták rendesen betenni, mert a sínleerősítések helyei nem egyeztek meg a szögheveder kivágásaival, így a sínek külső oldalain így is feltehető (a "szög" része felfelé van). Belső oldalon nem tehető így fel, mert beleakad a nyomkarima.
A 4. kép a varraterősítő, de nyilván ezt nem "gyárilag" építik be, csak akkor, amikor a varrat már majdnem tönkrement, még mielőtt teljesen keresztülrepedne. Azért olyan alakú, amilyen, hogy az AT hegesztés varratai odaférjenek.
Az 5. kép a kitérők csúcssínje és a közbenső rész sínjei közötti (ellenálláshegesztési) varraterősítő heveder.