motorkami
2008.06.06
|
|
0 0
720
|
Igen, a műszaki vizsgáztatás 1967-ben indult. Anyám akkor kezdett el az XII. sz. AFIT újonnan épült zalaegerszegi szervizében dolgozni. Itt folytak szombat délután műszak után a vizsgáztatások. Fékpad nem volt, a kerekeket csúszóra kellett fékezni az udvaron, a vizsgáztató így állapította meg megfelelő-e a fékhatás. Egyszer az egyik tulaj nagyon féltette az autóját vagy csak egyszerűen balfék volt, az istenért nem tudta megcsúsztatni a gépet. A műszak végét váró afitos szerelők közül az egyik odament hozzá, szabályosan kikapta a tulajt az autóból, aztán a talán 100 méteres udvaron produkált egy 20 méteres csíkot. Megspórolt a tulajnak egy újabb vizsgát. A DETRA jól rémlik, hogy a német Tatrát takarja? Az autó is megvan hozzá? |
Előzmény: 504LACI (715)
|
|