üdv.
a legnagyobb hátránya hogy vizes uton már nemtanácsos vele közlekedni. felszedi a sarat a dörzskerék , ami megvastagszik igy feszitheti jobban a főtengejt , megcsúszhat .
a kerék(gumi ) is kopik rendesen főleg ha nem állitja utána az ember , és álló helyzetbe megpörgeti a motort , és a dörzskerék faasza vájatokat vághat a kerékbe.
odafigyelés a lényeg.
röviden még:
szóval :
ha a sport változattal megy az ember annál mindég hajtja a motor a kereket megálásnál felkell venni a lábfejeddel a roller hátuját ha nem állitod le a motorta slusz gombal , vagy le nem fullasztod . viszont ha meglököd magad egyből beindul , nemkell rángatni.
a liqomatic ( kuplungosnál) ha gyári , és még nem lett berhelve házilag , akkor olyan mint egy robogó huzod a gászt megy , ha megálsz megy alapjáraton a motor.
ha megállitod a motort , és lököd magad akkor nem lehet vele rollerezni , mert egy szabadonfutós megoldású csapágy meggátolja azért hogy ugyanúgy belehessen lábbal lökni mint a fikszen hajtottét , tehát ezt sem kell mindég rángatni , elég meglökni hogy beinduljon!
ha a kuplungbalevő csapágyak cserélve lettek , nagyeséllyel normál csapágy lett bele téve , mivel a gyárit nem is árulják csak egybe a cuplungal. szoval akkor ha áll a motor akkor lehet vele normálba rollerezni , de mindég rángatni kell ha el akarod inditani.
ezen a képen , és a korábbi robbantottábrás képen látszik az olajkuplung , az a gombaforma a bordákkal a tetején. olyan mint egy automataváltós autó kuplungja . érdekes a belseje.
még valami . agyári álapotúnál egy kis tűgörgős csapágy is megtámassza a kuplunggomba tetejét a tank alatt . ez ha nincs meg felsem tűnik hogy ott volt ilyen , de hiányában mégjobban fedszül a főtengej , vigyézni kell akkor nehogy tulnyomja a dörzskereket a gumihoz , mert tultethelődhet .
az enyémen sincs meg , de edig birta.