neo007 Creative Commons License 2008.05.27 0 0 130

üdv.

 

 

a legnagyobb hátránya hogy vizes uton már nemtanácsos vele közlekedni. felszedi a sarat a dörzskerék  , ami megvastagszik igy feszitheti jobban a főtengejt , megcsúszhat .

a kerék(gumi ) is kopik rendesen főleg ha nem állitja utána az ember , és álló helyzetbe megpörgeti a motort , és a dörzskerék faasza vájatokat vághat a kerékbe.

odafigyelés a lényeg.

 

röviden még:

 

szóval :

ha a sport változattal megy az ember annál mindég hajtja a motor a kereket megálásnál felkell venni a lábfejeddel a roller hátuját ha nem állitod le a motorta slusz gombal , vagy le nem fullasztod . viszont ha meglököd magad egyből beindul , nemkell rángatni.

 

a liqomatic ( kuplungosnál) ha gyári , és még nem lett berhelve házilag , akkor olyan mint egy robogó huzod a gászt megy , ha megálsz megy alapjáraton a motor.

ha megállitod a motort , és lököd magad akkor nem lehet vele rollerezni , mert egy szabadonfutós megoldású csapágy meggátolja azért hogy ugyanúgy belehessen lábbal lökni mint a fikszen hajtottét , tehát ezt sem kell mindég rángatni , elég meglökni hogy beinduljon!

 

ha a kuplungbalevő csapágyak cserélve lettek , nagyeséllyel normál csapágy lett bele téve , mivel a gyárit nem is árulják csak egybe a cuplungal. szoval akkor ha áll a motor akkor lehet vele normálba rollerezni , de mindég rángatni kell ha el akarod inditani.

 

ezen a képen , és a korábbi robbantottábrás képen látszik az olajkuplung , az a gombaforma a bordákkal a tetején. olyan mint egy automataváltós autó kuplungja . érdekes a belseje. 

 

még valami . agyári álapotúnál egy kis tűgörgős csapágy is megtámassza a kuplunggomba tetejét a tank alatt . ez ha nincs meg felsem tűnik hogy ott volt ilyen , de hiányában mégjobban fedszül a főtengej , vigyézni kell akkor nehogy tulnyomja a dörzskereket a gumihoz , mert tultethelődhet .

az enyémen sincs meg , de edig birta.

Előzmény: slippyV (128)